A NauCare egy olyan webalkalmazás, melynek célja a magánrendelők munkafolyamatának széleskörű támogatása.

Folyamatleírás

Betegelőjegyzés: lehetőség van a páciensek előjegyzésére a pácienstörzsből.

EESZT csatlakozás: e-Személyi olvasóval, mobiltokennel vagy otp (one time password) tokennel történő azonosítás.

Páciens regisztráció, akár Egészségkártya jogosultsággal. Első alkalommal szükséges folyamat.

Érkeztetés: Ellátás módjának és típusának, valamint az ellátó orvos és a beteg EÜ. azonosítójának rögzítése.

Ellátás megkezdése: Frissíthető az eseménykatalógus.

Dokumentumok készítése/megtekintése, sablonok segítségével.

Szükség szerinti újabb előjegyzés.

Páciens elbocsájtás.

Előnyök

Egyszerű használat – Minimális informatikai tudás szükséges a használatához.
Felhő alapú – Nincs szükség helyszíni telepítésre.
Alacsony hardverigény – Csak böngészőre és internetkapcsolatra van szükség.
Reszponzív megjelenés – Akár tabletről is használható a rendszer.

Termék funkciói

  • Előjegyzési naptár szolgáltatás.
  • Alkalmas egyszerre több rendelő és szolgáltatás kezelésére is.
  • Páciens nyilvántartás.
  • Központi dokumentumtár
  • Ellátás dokumentálása – Előre definiált sablonok használhatóak hozzá.
  • EESZT-be való jelentések megfelelő továbbítása.
  • Elektronikus profil további adatokkal való feltöltése.
  • Implantátumregiszter használata – Beavatkozások rögzítése és az adatok csoportos feltöltése az implantátumregiszterbe.
  • Vényírás – Lehetőség van a programban vény kiállítására is.
  • Opcionális számlakészítés – A szamlazz.hu online szoftveren keresztül (a használathoz az ügyfélnek regisztrálnia kell a szamlazz.hu oldalán).
  • Opcionális betegút szervezés és kommunikáció.
  • A rendszer opcionálisan felületet biztosít a páciensek számára, az Egészségkártya integrációjának segítségével. Ezen a felületen végezhető előzetes regisztráció, illetve a páciens be tud jelentkezni saját profiljába és időpontot előjegyezni. Megfelelő jogosultsággal dokumentumok megtekintésére is van lehetőség. E-mail kiküldési funkció is lehetséges, amennyiben a pácienshez dokumentumot töltenek fel. Ez opcionálisan bővíthető Call Center szolgáltatással is.

REFERENCIÁK

Imago plasztika – Budapest

Comments are closed.